:)

Hejjjjjjs kids!
som vanligt är jag lite trög på att skriva. hoho.

Min helg var riktigt bra i alla fall, mös med grabbarna i fredas. en perfekt tjejkväll! På lördan var jag med superhulda, - en perfekt lördag. dock däcka hulda klockan 8 i soffan. men men smällar man får ta det!
i söndags var de hockeycup. avslutningscupen. oj så skoj det var. saknar hockeyn redan nu och det har gått 3 dagar? huvva vad jag gruvar mig för sommarn. Aja det är lika varje sommar man borde ha vant sig faktiskt..
Nu är de dags att börja träna fotboll regelbundet i alla fall. Var träning på Nynäs i måndags, kan beskriva de som. ovant, roligt och JOBBIGT. -kondition sökes. Måste försöka ta tag i mitt liv och sticka ut och springa oftare. Svårt att hinna med bara är så mycke just nu, framför allt i skolan.

Och snart är det lördag, möms! dags att börja tagga lite.


snyggbrud  i söndas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0