.

Har precis varit på körskolan, gick ganska bra. tror ja eller jag vet nog inte. Har lite stuff att träna på om jag säger så.
Igår var jag på hockeymatch med bean och lajsa efter blev de max med grabbarna, sen hem till mormor och sova. Brynäs förlora, men dom var faktiskt ganska bra om man jämför med hur de brukar kunna vara. blev en trevlig kväll i alla fall :) förutom att dom inte hade en ända jävla glass på hela läkerolen - åh det håller då inte. Sen råka jag dunka in knäet i en bänk på max, trodde de skulle gå över men är värre idag. fattar inte hur jag lyckas.

Nu ska jag försöka plugga lite sen pallra mig vidare mot skolan för lite samhällskunskap. Ikväll blire hockeyträning sen chill med the lion.


lite gräs på det här så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0