:)

woop woop kids.
Har varit lite dålig på att uppdatera. sorry.

Tänkte ni skulle få en liten lägesrapport i mitt lilla liv.

I helgen var de företagshockey. Inte alla cuper man vinner varje match med typ 20-0 e...
eller så var de dom som vann, kommer inte riktigt ihåg. På kvällen var de middag och grejs i, riktigt trevligt var det. var väl 2 som var under 35 av gubbarna, men aja bara att få träna på att vara med vuxna ibland. Kvällen sluta med att jag däcka i alex famn i en gudomligt skön soffa.

Var med lajsen till KB på sportlovet, riktigt skoj. och mer skidor kommer de bli, för fick reda på här om dan av the lion att jag fick följa med till fjällen i april ! hur awsome är inte de då ?!?!? kanske hur great som helst :D
och på fredag ska jag och brudarna till norge (trysil) och åka skidor. kommer ju bli etta på slalom jag.

En till sak som är riktigt awsome är att idag ska pappsen boka flygbiljetter till England. vi åker i maj, jag mats och the lion :D wop wop!

ikväll ska jag och lisa kolla på SL-valbo kval till ettan. blir riktigt nice de ! bara att hoppas de vinner, så man får med sig en glad pojk hem. och just ja vi får sällis av lajsen inatt. mums !


slänger upp en bild på anton, vrf jadu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0