ååh

Jag fattar inte. som vanligt fattar jag inte. Jag vill ju oxå kunna fatta en hel film... Igår så hyrde jag och the lion filmen SALT, den var riktigt bra. men som vanligt när det är typ en kvart kvar händer de  massa grejer som gör att jag sitter som ett frågeteckan i soffan. Kan väl inte påstå att alex är så smart han heller, eller så säger han bara att han inte fattar så han ska slippa förklara allt för mig.

Aja hade en riktigt mumsig alla hjärtansdag i alla fall. På pratiken vare extra chill, vi fika mest. Sen ville ungarna leka massage, och klart man ställer upp på att bli masserad, höhö. Sen fika jag med super hulda och haggrid i stan innan jag och hulda pös vidare mot ljusne.

På kvällen hyrde jag och lejonet som sagt film, sen tjocka vi i oss massa grejs och burra ner oss i soffan! Just ja i söndags fick jag min alla hjärtansdag "present" av fido han bjöd mig på viktoria. Mumsig mat och mumsigt sällskap. min pojk är bäst!!

Idag ska jag nörda vidare på mitt pussel, sen ska jag träna fotboll. skoja inte att det var hur längesen som helst. ska bli so awsome !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0